مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 09:502023-07-26سياسي

فارس من| با سوئد قطع رابطه کنید


جمعی از کاربران فارس من در کمپینی با اشاره به هتک حرمت قرآن کریم در سوئد، خواستار قطع روابط سیاسی و اقتصادی جمهوری اسلامی ایران با این کشور شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، جمعی از کاربران فارس من در کمپینی با اشاره به هتک حرمت قرآن کریم در سوئد خواستار قطع روابط سیاسی و اقتصادی با این کشور شدند.

در این کمپین آمده است: با توجه به هتک حرمت مجدد نسبت به قرآن کریم و اینکه این عمل با حمایت دولت سوئد از فرد هتاک صورت گرفته، عقلانی است مسؤولان کشورمان به عنوان متولی و سردمدار بین کشورهای اسلامی و بدون مصلحت های رایج سیاسی نسبت به قطع روابط سیاسی و اقتصادی با کشور سوئد اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، سلوان مومیکا  37 ساله شهروند عراقی ـ سوئدی با حمایت پلیس سوئد در تیر ماه سالجاری دو بار اقدام به اهانت به قرآن کریم کرد.

این اقدامات هتاکانه منجر به احضار کاردار سوئد (در غیاب سفیر) و همچنین سفیر سوئد به وزارت امور خارجه و ابلاغ اعتراض شدید جمهوری اسلامی ایران به آنها شد.

علاوه بر این، حسین امیرعبداللهیان اعلام کرد که تا زمانی دولت سوئد در این رویکرد خود تغییر ندهد ایران سفیر جدید سوئد در تهران را نمی پذیرد و سفیر جدید ایران هم که بعد از نخستین هتک حرمت قرآن کریم اعزامش به استکلهم متوقف شده بود، همچنان به سوئد اعزام نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| با سوئد قطع رابطه کنید

فارس من| با سوئد قطع رابطه کنید